Domaint két módon regisztráltathat: magánszemélyként és cégként vagy szervezetként.
Ha Ön magánszemély, akkor a személyi igazolványának és lakcím kártyájának másolata (mindkét oldalról) és a kitöltött domain igénylő adatlap szükséges a regisztráció elindításához.
Ha Ön cég nevére szeretne domaint regisztrálni, akkor a megrendelő lapunkon az aláírásra jogosult adatait töltse ki, mint kapcsolattartó. A regisztrációhoz a következő dokumentumok szükségesek:
- domain igénylő adatlap (itt töltse le)
- 30 napnál nem régebbi cégkivonat
- aláírási címpéldány
Ha Ön egyéb jogi személy képviseletében jár el, amely nem rendelkezik cégkivonattal vagy aláírási címpéldánnyal, akkor az ennek megfelelő dokumentumot kérjük (pl: alapító okirat).
A dokumentumokat ügyfélszolgálatunkra juttassa el scannelve és postai úton.